fredag 12 juli 2019

Nu tar vi semester va?

Jag hade tänkt skriva ett inlägg till innan jag la bloggen i träda resten av juli, men en det har inte blivit riktigt läge för det inlägget ännu. Så jag väljer nu att stänga butiken för ett par veckor. Som vanligt kommer det en månadsavstämning i slutet av månaden, men utöver det blir det inget mer i juli.

Lustigt nog så tar bloggen semester samtidigt som jag börjar jobba. På måndag är det dags för mig igen efter ca 3 veckors "ledighet". Under dessa veckor har jag som bekant flugit till Colombia och varit med vid födseln av vår andra dotter. Semestern har således kantats av lite sömn och fullt upp med första dottern. Ska därför bli skönt att komma tillbaka till jobbet på måndag även om det sker på distans från Colombia. Sex veckor är det planerat, men kan bli åtta istället pga strul med Försäkringskassan.

Hoppas ni har en fin semester!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Ändå skönt att det är strul åt det hållet. Två veckor till kan väl inte vara pest och pina 😃

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså jag förlorar antagligen mina 10 dagar helt och hållet och måste jobba istället. Så det är lite surt ändå.

      Radera
    2. Såklart.

      Hur har det gått med den höga räntan på bolånet?
      Fått svar från bankmannen?

      Pappa betalar? Bloggen om privatekonomi

      Radera
    3. Startade en chatt med banken nu på morgonen eftersom jag inte fått svar av honom. Han är på semester ytterligare en vecka. Dock skulle en annan rådgivare kontakta mig via meddelande i internetbanken. Så jag får återkomma. Twittrar om det när det är klart.

      Radera