söndag 8 april 2018

Kameo och uppdaterade sidor

Härlig söndag!!! Strålande solsken och varmt som attan. Gick ut med en sak till bilen i bara shorts och det var inte kallt överhuvudtaget. Svårt att tro att det var många minusgrader bara för en dryg vecka sedan. Frun och dottern har åkt in till stan för att umgås med en vän och hennes barn och därmed är jag för ovanlighetens skull helt ensam hemma några timmar. Ska efter jag lagt upp detta ge mig iväg på en cykeltur tänkte jag och passa på att handla lite grann.

Tänkte ge en liten uppdatering om min investering hos Kameo. Jag har nu tre investeringar á 500 kr hos dem, varav alla kommer ge mig en inkomstränta på 4,17 kr per månad dvs 12,51 kr totalt varje månad. Eftersom det börjar bli lite pengar att skriva hem om så har jag lagt till mina investeringar hos Kameo på min portföljsida. Jag har även lagt in min aktuella portföljbelåning. Den största förändringen är dock att jag har gjort en helt ny tabell där jag avslöjar exakt hur många aktier jag har i varje bolag, mitt GAV, marknadsvärdet samt avkastningen i kronor och i procent. Jag kände att det var dags att lägga alla korten på bordet, jag har inget att dölja.

Nästa "projekt" är att uppdatera min utdelningssida med dels aktuella siffror, men kanske även med lite sköna grafer som vi alla gillar. Vi får se när jag får tid att sätta mig med detta. Nu ska jag ut i solgasset, sen blir det helstekt kotlett i ugnen. Lycka till på marknaderna imorgon och framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar