fredag 21 december 2018

Årets sista lön

Nu är det många "årets sista". Årets sista utdelning, sista köpet, sista börsdagarna med mera. Bara två svenska börsdagar kvar på året och sen är det dags att summera året. Det blir månadsrapport, årsrapport, årskrönika och vem vet vad mer. Det ska bli roligt att sammanfatta året som gått och blicka fram mot året som kommer.

Årets sista lön kom idag och det blev några överföringar till olika konton. Det blev en överföring till Kameo där jag nu väntar på ett bra lån ska dyka upp. Ytterligare en slant hamnade i min KF och jag köpte ett knippe ABG Sundal Collier. Slutligen swishade jag över några kronor till mitt Nordnetkonto och köpte Corem Pref och Klövern Pref. Återigen en sån där sistagrej, då jag lagt in om att flytta kontot till Avanza istället. Det var dock flera veckor sen. Hoppas det förs över snart.

Nu blir det nog inga fler köp i år, men man ska aldrig säga aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar