fredag 15 december 2017

På varmare breddgrader

Nu var det en hel vecka sedan jag skrev ett inlägg. Det har varit fullt upp på jobbet så jag har knappt hunnit kolla börsen något. På kvällarna har jag också varit upptagen med att packa och fixa inför min långledighet. I onsdags förmiddag bar det i väg till min frus hemland. Hon har varit där med vårt barn en hel månad, så det var verkligen skönt att få träffa de båda när jag kom fram efter drygt 18 timmars resa.

Igår och idag har det varit tid för att anpassa mig till tidskillnaden, men jag har hunnit kasta ett öga på kurserna iallafall. Noterar att H&M föll som en sten idag och jag är glad att jag aldrig investerat i dem. Skanska föll också ganska hårt och är nu nere på attraktiva nivåer. Jag la in en köporder som inte gick igenom, men tror att det kan bli ännu billigare nästa vecka.

Hoppas ni gjorde några fina affärer denna vecka så hörs vi nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar