onsdag 4 oktober 2017

Ny sida på bloggen

Idag har jag lagt till en ny sida på bloggen. Sedan tidigare fanns flikarna Startsida och Min portfölj. Nu har jag även lagt dit fliken Utdelningar. Det är en sida där jag helt enkelt har skrivit upp alla utdelningar jag har fått åren 2015-2017. Jag började med aktier i maj 2015, efter den ordinarie utdelningssäsongen som brukar vara som intensivast mars-maj, så därför blev det inte många kronor 2015. 2016 började min nuvarande portfölj att ta form, men några innehav har försvunnit sedan dess och andra har tillkommit.


2017 hade jag som mål att nå 2 500 kr i utdelning. Med knappt 3 månader kvar på året har jag redan nått 2 700 kr. Nästa års mål har jag satt till 4 500 kr, vilket kan bli tufft att nå, men man måste sätta tuffa mål för att utmana sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar